vineri, 27 martie 2015

Ce ma fac, cu matasea???

Sapunul ANA

De cand mi-a intrat in cap ideea de sapun cu fibre naturale de matase, nu am mai scapat de ea. Am inceput sa studiez, sa aflu beneficiile, pentru a-mi da seama daca merita sa incep sa caut pretioasa matase. Si ca sa scurtez povestea iti spun ca merita tot efortul: trecuta prin procesul de saponificare matasea cruda devine proteina lichida cu multiple beneficii pentru par si piele. Sapunul este mai lucios, face o spuma mai cremoasa iar senzatia pe piele este mai...matasoasa :). Acum stiu ca este un activ luxuriant care a crescut calitatea tuturor sapunurilor in care am incorporat-o.

Initial mi-am propus sa o folosesc doar in sampoanele solide. Apoi nu m-am putut opri. Am adaugat-o in toate sapunurile pe care le-am turnat de cand am adus-o. Si sunt mega-multumita-mandra-fericita de rezultat!
Singurul sapun la care am ezitat este ANA. Am visat la acest sapun si l-am creat in timpul unei vacante relaxante, inspirata de doua dintre ANA pe care le iubesc. A iesit PERFECT. Si nu este doar parerea mea. Nu as fi avut ce sa schimb, ce sa adaug. Dar...asa cum am spus, am vrut sa-l incerc si cu matase. Acum este SENZATIONAL!!!
Acum am o problema, tine de etica: matasea pe care o folosesc este salbatica, obtinuta dupa ce fluturii au parasit coconul (cruelty free). Dar chiar si in acest caz nu cred ca mai pot spune despre sapunurile mele ca sunt 100% vegane, asa-i?
Si atunci, ce sa fac?

ps: fotografia (care inca imi place mult) este facuta de Raluca, multumesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu